Szeretettel köszöntelek a Divat Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Divat Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Divat Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Divat Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Divat Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Divat Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Divat Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Divat Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
4 éve | Keczánné Macskó Piroska | 0 hozzászólás
A koronavírus okozta leállás a divatiparra is hatott, de úgy tűnik, pozitívan, mert átgondolták az eddigi rendszerüket, és nemcsak, hogy kevesebb bemutatóra kell majd tervezni új ruhákat, valószínűleg a feleslegesen legyártott kollekciók száma is csökken.
A Gucci nemrég bejelentette, hogy a koronavírus-járvány miatt átgondoltak pár dolgot, emiatt pedig a jövőben minden megváltozik: legalábbis csatlakozva sok más brandhez, ők is csak évi kettő divatbemutatót tartanak majd.
4 éve | Keczánné Macskó Piroska | 0 hozzászólás
Harcolt Jellasics ellen, 1849-ben fogságba esett, túlélte a fogolytábort, a betegséget, átutazta Európát, Amerikát és a Távol-Keletet. Állatkertet és múzeumokat alapított, és olyan kalandos életet élt, hogy Karl May állítólag róla mintázta Old Shatterhand figuráját.
De ki volt ez a magyar természettudós, utazó, néprajzkutató, aki egész életében a kalandot, az ismeretlent kereste, aki mindvégig ragaszkodott magyarságához, és segítette a külföldön élő honfitársakat?
|
|
4 éve | Keczánné Macskó Piroska | 0 hozzászólás
Harcolt Jellasics ellen, 1849-ben fogságba esett, túlélte a fogolytábort, a betegséget, átutazta Európát, Amerikát és a Távol-Keletet. Állatkertet és múzeumokat alapított, és olyan kalandos életet élt, hogy Karl May állítólag róla mintázta Old Shatterhand figuráját.
De ki volt ez a magyar természettudós, utazó, néprajzkutató, aki egész életében a kalandot, az ismeretlent kereste, aki mindvégig ragaszkodott magyarságához, és segítette a külföldön élő honfitársakat?
Napról napra melegszik az idő, bár még csípősek a reggelek. Hamarosan beköszönt a jó idő és ezzel együtt a nyári szezon is.Ekkor már lazábbban érdemes felöltöznöd, rétegesebben bárhova is indulsz a hétköznapokban.
Te is szeretnél csinossan öltözködni a nyáron?
Szerezd be te is csinos nyári ruháidat, hiszen hamarosan itt a nyár az egyik legfelkapottabb, trendi ruhákat áruló online is elérhető női ruha webáruház termékeiből. Ebben az online boltban széles nyári ruha választékot találhatsz és még kitűnő ár/érték arányban is.
4 éve | Keczánné Macskó Piroska | 0 hozzászólás
A világmárkákat Tommy Hilfiger, Hugo Boss ruhákat forgalmazó Roland Divatház is már maszkokat gyárt. A luxus üzletek mivel zárva vannak a cég vezetése és az alkalmazottak akciója figyelemreméltó, mert a bevételeket jótékony célra fordítják és munkahelymegtartásra.
Ki gondolta volna, hogy a Hugo Boss és a Tommy Hilfiger magyarországi forgalmazója is kiveszi a részét a vészterhes időben a jótékonykodásból és a kellő védelemből. A Roland Divatház ugyanis a varrodáit maszkok készítésére állította át.
Nem titok, hogy a divatipar óriási nyomást gyakorol a nőkre. Sokáig tartotta magát az elvárás, hogy egy topmodell legyen nádszálvékony és magas, és lehetőleg közel tökéletes, de szerencsére ez a kép mostanában repedezni látszik. Mi is egyre többször írunk mindenféle súlycsoportból, korosztályból kikerülő szépségekről. És megesett már, hogy vitiligós vagy éppen Down-szindrómával élő szépség volt egy-egy történet főszereplője. Így van ez most is.
4 éve | Keczánné Macskó Piroska | 0 hozzászólás
Bár jelölést idén nem kapott, természetesen nem hiányozhatott a csodás Natalie Portman a 2020-as Oscar-díjátadóról. A színésznő úgy vonult be az esemény vörös szőnyegére, akár egy hercegnő, arany hímzéses ruháját egy fekete köpeny egészítette ki, tényleg csak egy korona hiányzott a helyéről.
A klímaválság közepette egyre több ember számára vált fontossá a fenntarthatóság, például a divattal kapcsolatban is. Manapság menőnek és tudatosnak számít használt rucikat venni, hiszen ezzel valamelyest kímélni lehet a környezetünket.
Korábban pedig arról írtunk, hogy létezik egy szuper kezdeményezés, egy cég ugyanis havi díjért cserébe bármennyi ruhát és kiegészítőt kölcsönözhetővé tesz az előfizetői számára, akiknek a megadott időn belül vissza kell vinniük a holmikat.
Akad, ahol 70 százalékos árengedményekkel csábítják a vásárlókat a boltokba. Már javában tart a leértékelés, amit sokan ki is használnak.
Trükközhetnek a kereskedők a januári leárazásokkal, mert csak azt írják ki, hogy mennyi az új ár és mennyivel kevesebb az eredetinél, amit viszont már nem lát a vevő – derül ki a Tények riportjából. Ötven, sőt akár 70 százalékos leértékeléssel csábítanak ilyenkor az üzletek, rengetegen vásárolnak is, tele vannak a bevásárlóközpontok.
Az utóbbi évtizedekben nemcsak az utcai, de a formális, irodai öltözködés is lényegesen megváltozott. Egyre lazább kombinációk kezdik felváltani az eddigi szeriőzebb, sokszor talán kényelmetlennek mondható ruhadarabokat. Egy stylisttal és egy prémium divatmárka marketingvezetőjével beszélgettünk arról, hogy hogyan lett a kiskosztümből farmernadrág.
Először is: ki diktálja a divatot? A szakértők egyetértenek abban, hogy a divatot a divatházak diktálják, de hatnak rá a kulturális változások és az alkalmazott művészetek is.
Keczánné Macskó Piroska írta 3 hete itt:
Jó szórakozást a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu