Szeretettel köszöntelek a Divat Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Divat Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Divat Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Divat Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Divat Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Divat Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Divat Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Divat Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Egy kevéssé ismert francia márka sneakere olyan divatházak termékeit előzte be, mint a Balenciaga vagy a Versace.
A Lyst globális divatplatform kiadta 2018 utolsó negyedévére vonatkozó jelentését a világ legmenőbb márkáiról és termékeiről. Ebből kiderül, hogy a földkerekség legfelkapottabb márkája továbbra is a Gucci, a divatház Soho Disco táskája, valamint logóval ellátott öve pedig a legtrendibb női holmik. A lista harmadik helyére viszont felkapaszkodott a nagyságrendekkel kevésbé ismert, francia Veja márka környezetbarát V10 sneakere, ez pedig egyértelműen annak köszönhető, hogy Meghan hercegné ilyen lábbelit húzott tavaly októberben, a hercegi pár Sidney-ben tett látogatásán.
Miután a hercegné viselte a sportcipőt, 118 százalékkal nőtt meg iránta az online érdeklődés és olyan márkák sneakereit előzte be, mint például a Balenciaga, a Fendi vagy a Versace. Ráadásul ez az első olyan, teljesen környezetbarát termék, mely valaha is felkerült a Lyst top 10-es listájára.
Forrás:https://www.nlcafe.hu
|
|
Keczánné Macskó Piroska írta 2 hete itt:
Jó Szórakozást a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Hihetetlen, miből készülnek ezek a cipők!
Cipők, amelyek rosszat tesznek lábunknak
Vegán cipőkkel hódítanak a divatmárkák
Tűsarkakra fel! – Íme a 2016-os alkalmi cipőtrend