Szeretettel köszöntelek a Divat Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Divat Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Divat Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Divat Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Divat Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Divat Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Divat Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Divat Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Gap a jövőt a jóganadrágokban látja. Olyannyira, hogy szerintük a farmer már sosem lesz divatos, hanem mindenki melegítőnadrágban, leggingsben vagy jóganadrágban járkál majd. A cég éppen ezért az Athleta nevű márkájába fekteti a legtöbb pénzt, úgy látják ugyanis, hogy a jövő a sportcuccokban van, hiába hogy mi még mindig tartjuk magunkat ahhoz, hogy a jóganadrágot jógázáshoz kell hordani.
Az Athleta vezetője, Nancy Green a Buzzfeednek elmondta, hogy az új generációnak már nem a farmer az alapdarab, hanem a jóganadrág és a melegítő és a jövőben mindez egyre csak erősödni fog. Az Athleta márkának már 100 üzlete van és gyorsan terjeszkedik, ezzel pedig a jógaruházatairól híres Lululemon egyik legnagyobb konkurenciájává nőtte ki magát. A Gap és az Old Navy is erősített az utóbbi években a leggings és edzőruha kínálatán.
A Business Insider szerint az eladási mutatók is ezt az új trendet támasztják alá, vagyis a farmerek eladási számai csökkentek, míg a sztreccs edzőnadrágok népszerűsége robbanásszerűen növekszik. A Piper Jaffrey felmérése szerint a tinik többsége Nike és Lululemon üzleteiben költi a pénzt a megszokott márkák helyett. A felmérés szerint a leggings, azon belül is a jóganadrág lett a legerősebb trend a fiatal lányok között, míg a farmer be sem került a tízes listába.
Ha úgy érzi, nem jöhet annál rosszabb, mint hogy jóganadrágban szaladozzon mindenhova, akkor elmondjuk, hogy a felmérések szerint egy dolog van, ami a női sportruháknál is gyorsabban terjed: a férfi sportruhák, vagyis az új trendek szerint a férfiak kedvenc ruhadarabja a rendes nadrágnak kinéző melegítőalsó lesz.
Forrás:http://divany.hu
|
|
Keczánné Macskó Piroska írta 2 hete itt:
Jó Szórakozást a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Itt a legújabb divat: a lyukfarmer, ami már tényleg semmit nem takar
Az örök darab – hogyan viseljük a farmert?
Farmer minden testalkatra! Melyik való neked?
Frizura- és farmerdivat 2015-ben